O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Jajko



Przed świętami tworzę tez dekoracje. Na pewno nie w takiej ilości, jak kartki, ale kilka powstało.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać grafitowo-srebrne jajko z bordowo-różowymi kwiatkami z foamiranu. Początkowo miały na nim znaleźć sie tylko bordowe kwiatki, ale jak dla mnie było ono za ciemne. Dodałam też kawałek koronki.


Kolor, fakturę i błyszczenia uzyskałam za pomocą mediów z APScraft. Wykorzystałam: czarne gesso, duże mikrokulki, drobne mikrokulki, gel medium, grafitowy wosk, srebrny wosk i bordowy wosk.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...