O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 kwietnia 2019

Pastelowe jajko (1990)



Przydałoby się zrobić kilka świątecznych dekoracji. Dzisiaj przedstawiam jajko w delikatnych wiosennych kolorach.


Jajko pomalowałam białym gesso i częściowo pokryłam małymi i dużymi mikrokulkami z APScraft. Przykleiłam je na gel medium. Potem całość pomalowałam kremową, żółtą i zieloną farbą kredową. Lekkiego błysku nadałam woskami: złotym, zielonym i turkusowym.


Na tak przygotowane jajko nakleiłam gazę w kilku kolorach. A potem zaczęła sie zabawa z przyklejaniem kwiatków.
Najpierw jednak musiałam je wyciąć z foamiranu. W ruch poszły tutaj wykrojniki nasturcja duża i nasturcja mała oraz pręciki od APScraft. Potem każdy płatek podbarwiłam suchymi pastelami i przyszedł czas na żelazko i klej na gorąco.
Robienie kwiatów było najbardziej pracochłonnym etapem tej pracy.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło. Ja właśnie sobie uzmysłowiłam, że w tym roku nie robiłam jajek. Czas to zmienić😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie ozdobiłaś to jajo. A moje przygotowane czekają. MOże do świat coś jeszcze zrobię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo :) uwielbiam takie mediowe projekty, a kwiaty zachwycają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW jak kolorowo , energetycznie, optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...