O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 17 maja 2019

Flamingi na urodziny (2010)


Znajoma poprosiła mnie o zrobienie egzotycznej kartki z flamingami na 9-te urodziny dziewczynki.
Miałam nie lada zadanie, bo zupełnie nie w temacie jestem.
Zaczęłam przeszukiwać internet i znalazłam cudne grafiki na TEJ stronie.
Powycinałam elementy i uznałam, że pomarańczowo-żółte tło będzie tutaj pasowało.
Flamingi i trzymana przez nie "9" są lekko podkoloryzowane fioletowym woskiem od APScraft.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...