O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 13 maja 2019

Rogate mapkowanie - maj


Witam w maju z kolejną kartką bożonarodzeniową w ramach zabawy na Rogatym blogu.
Majowa mapka wygląda tak.


Jak zobaczyłam tę mapkę, to od razu zrodziła się w mojej głowie pomysł. Wiedziałam, że po bolach będą choinki, a w środku obrazek. I ten pomysł zrealizowałam.


Kartka powstała na bazie papierów marki Altair Art: Blue Monday/Wild Geese i Cold/Fish Eye. Choinki wycięłam z papieru Świąteczne koty 23 od Skarbnicy Pomysłów. Całość uzupełniłam perełkami w płynie.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. jest tak zimno ,że kartka jak najbardziej na miejscu,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wywołałaś śnieżycę ;)) tą kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna :) I akurat na czasie, bo śnieg pada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimowo i baaardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...