O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 6 kwietnia 2021

BINGO (14 bis)


Dzisiaj przedstawiam Wam moja drugą kartkę zrobioną wg wytycznych czternastego BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Moja linia to: loronka - wianek - pióra.



Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie z papierów marki Altair Art. No bo z jakich papierów mogłabym ją zrobić?
Warstwowy ułożyłam na taśmie piankowej 3d z papierów z bloczka 20x20 cm: Butterfly Effect 04, Butterfly Effect 06 i Butterfly Effect 01. Wianek i kwiaty wycięłam z arkusza Butterfly Effect 09.


Na dole znalazła się koronka zrobiona z lekkiej masy. Lekko ją potuszowałam, tak jak brzegi. Nie mogło też zabraknąc odpowiefniego napisu.


Kwiaty i skrzydło motyla lekko potraktowałam klejem Magicznym i obsypałam mikrokulkami i diamentowym brokatem.




Pod kwiatowym wiankiem swoje miejsce znalazły kolorowe piórka.



Kartkę zglaszam na Wyzwanie 4/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Fajne poszarpania. Kartka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię poszarpania, i mediowe akcenty. To piórko wygląda jak włochata gąsieniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, taka nastrojowa przez te poszarpania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka i ile się na niej dzieje :) Bardzo podobają mi się brokatowe żyłki na skrzydłach motyka :)
    Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z piórami . Pięknie to wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Te błyszczące detale uroczo zdobią całą pracę, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarpania nadały charakteru :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna, z mojej ulubionej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna. Lubię takie. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...