O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 11 kwietnia 2021

Rogate tagowanie 2021 - kwiecień


Wielkanoc za nami, czas wrócić więc do comiesięcznych wyzwań  bożonarodzeniowych na Rogatym blogu.
W kwietniu należy zrobić kartkę z "luźnym" tagiem.


Moja kartka powstała na prostokątnej bazie. Użyłam tu papieru Pulsar/Andromeda i Jungle/Meadow marki Altair Art oraz kawałka miedzianozłotego papieru z odzysku. Warstwy rozdzieliłam piankową taśmą 3d.


Na górze ułożyłam kompozycję z gałązek i kolorowych poinsecji. Ich środki posypałam mroźnym brokatem.
Z tej kompozycji, jak bombka, zwisa sobie na bawełnianym sznurku tag ze Świętą Rodziną.



Tekturkowy napis od Pure&Natural Craft posmarowałam klejem Magicznym i posypałam miedzianym brokatem.






Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4/2021 na blogi Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Świetna, podziwiam prace bożonarodzeniowe robione wiosną. Ja musze poczuć klimat świąt i dopiero wtedy bierze mnie na świąteczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta girlanda z kwiatów poinsecji przykuwa wzrok! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiaty! Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poinsencje, to moj meeega faworyt, cudownie je wykonalas ❤❤❤. I jak slicznie trzymaja calosc tagusiowej zawieszki ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka :)
    Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartka, przepiękna grafika ze Świętą Rodziną

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wyrazista i energetyczna. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...