O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Kartka z bratkami


Jakiś czas temu stworzyłam TAKI lodówkowiec. Pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić do kompletu kartkę. Jak pomyślałam, tak zrobiłam.


Kwiaty i listki wycięłam z arkusza Ever Dream elementy do wycinania, a motyla z paska z motylami Sunrise.


Ramkę od Fabryki Weny pomalowałam farbkami w dwóch odcieniach zieleni.
Napis od Pure&Natural Craft zaś zyskał fioletowo-różowe barwy.


Kwiatki wzbogaciłam różowymi półperełkami.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Świetna kartka i fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiosennie :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak kolorowo 😃 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosna na kartce :)
    Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczna :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  8. W kolorach jest moc.Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...