O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 31 maja 2021

Pasta z awokado


Proste i zdrowe. Przepis dostałam od Marty z Inna Strona Diety.
Bardzo długo czekał na realizację.

Składniki:

1 miękkie awokado
1 ząbek czosnku
1-2 łyżki soku z cytryny
sól
pieprz
1 pomidor
1 łyżka posiekanej natki pietruszki lub szczypiorku
2 łyżki białego serka, np Almette


Awokato pozbawić pestki i wyjąć miąższ, dobrze rozgnieść widelcem. Dodać serek, sok z cytryny i przeciśnięty przez praskę czosnek.
Pomidora sparzyć wrzątkiem, obrać ze skórki o drobno pokroić. Dodać do masy wraz z pokrojoną zieleniną. 
Doprawić do zmaku solą i pieprzem.
Wymieszać.


Świetny dodatek do pieczywa.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...