O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 10 lipca 2021

BINGO (27)


Dawno mnie tutaj nie było. A to za sprawą wyjazdu wakacyjnego i szydełkowania.
Nie ukrywam, że nie miałam też weny.
Dla samej siebie "nadrobię" prace do trzech opuszczonych wyzwań tygodniowych na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021 (bo tak sobie obiecałam). A w wakacje tych zaległości bedzie więcej, bo szykuje mi się jeszcze wyjazd do sanatorium.

A tymczasem dobiega końca wrzosowo-fioletowe BINGO nr 27.
Moja linia to: akwarelowe tło - kolor - foamiran.



Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie. Biały papier czerpany "popaćkałam" fioletowymi i różowymi farbkami akwarelowymi. Na wilgotnym papierze łatwo rozmywały sie kontury. Dwie warstwy tego papieru przedzieliłam papierem Pulsar/Andromeda od Altair Art.
Warstwy uzyskałam dzięki taśmie piankowej 3d. Przydał się tez klej Magic, zwłaszcza do przyklejenia koronek zrobionych w foremkach sikikonowych z lekkiej białej masy


Tekturkowy napis od Pure&Natural Craft pomalowałam fioletową farbka i pokryłam woskiem fioletowym kolorze. Dodałam też kioka fioletowych kryształków.


Z kolorowych kwiatów z foamiranu ułożyłam bukiecik. Dodałam tez kilka listków.






Wyszła mi dosyć przestrzenna kartka.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...