O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 28 października 2021

Chusta w niebieskościach


Spodobało mi sie dzierganie chust. Tym razem przedstawiam Wam chustę w niebieskościach.
Zrobiłam ja z włóczki bawełnianej YarnArt Rosegarden 318 zakupionej w sklepie Karolina Szydełko.
Z 1000-metrowego motka została mi niewielka kuleczka.



Tym razem nie będzie filmiku instruktażowego, bo go nie ma. Wzór wymyśliłam sobie sama.
Chusta składa sie z kombinacji słupków podwójnie nawijanych, słupków łaczonych górą i oczek łańcuszka.
Dwa ostatnie rzędy zrobiłam gęściej, aby uzyskać lekką falbankę.


Zależało mi na tym, aby chusta była prosta i ażurowa.


Wyszła mi duuuża chusta. jak widać poniżej blokowałam ją na standardowym łózku dla jednej osoby. o nie zostało na nim zbyt dużo miejsca.
Chusta ma wymiary ok. 85 cm x 170 cm.
Jest się czym omotać.



Kolory pięknie przechodzą od bieli po granat. Bardzo mi się podoba.
No i szybko się robiło tą chustę.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...