O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 26 października 2021

Żeberka po koreańsku


Dzisiaj zapraszam Was na kolejną podróż kulinarną do Azji. A to za sprawą żeberek po koreańsku wg przepisu Wioli z kanału Pierogi z kimchi.


Do zrobienia tej potrawy potrzebujemy kilku składników.

1,2 - 1,5 kg żeberek wieprzowych
2 - 5 ziemniaków
1 marchewki
1 dużej cebuli
2 papryczek chilli
5 nieostrych papryczek chilli (opcjomalnie)
zielonej cebulki
2 leśnych grzybków (opcjonalnie)

Sos:
120 ml sosu sojowego
100 ml białego wina
120 ml (pół szklanki) miodu
kawałek imbiru
3 łyżki oleju sezamowego
2 łyżki posiekanego czosnku
zielona cebulka
120 ml wody

U mnie składniki na ok pół porcji. I zamiast nieostrej papryczki chilli dodałam kolorową , słodką paprykę.
Finalnie w garnku znalazła się jedna marchewka więcej i ziemniaków też dałam więcej.


Żeberka i sos juz w garku i mamy 40 minut wolnego.


Cebula, marchewka i ziemniaki dodane. kolejna przerwa. Tym razem 20 minut.



Papryczki i zielona cebulka dodane. Jeszcze tylko 10 minut i zabieram sie do jedzenia.


Pychotka. Nawet nie potrzebuję dodatków.

Dokładny przepis znajdziecie TUTAJ:


SMACZNEGO!!!






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...