O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 grudnia 2021

Łazanki z kimchi


Łazanki ze słodką kapustą, z kiszoną kapustą, albo obiema...
Łazanki z kiełbasą, albo bez niej...
A może tak łazanki na ostro?

Dzisiaj przedstawiam przepis na łazanki z kimchi według przepisu Wioli z kanału Pierogi z kimchi.
Przepis na kimchi znajdziecie TUTAJ.


Potrzebne nam będą:

miseczka kimchi
5-6 pieczarek
kawałek kiełbasy
1 cebula
1 ząbek czosnku
200 g makaronu łazanki


Dokładną instrukcję wykonania znajdziecie na TYM filmiku:






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...