O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 10 stycznia 2022

Zegar wśród róż


Nowy rok, nadzieja na nową wenę. Zaczyna się optymistycznie. 
Zrobiłam za jednym zamachem 4 kartki.
I tak mi przyszło do głowy, żeby spróbować tworzyć, tak jak przy okazji tych kartek.
Wyjąć papiery z jednej kolekcji i zrobić z nich kilka prac.
Zobaczymy co mi z tego wyjdzie...


Na kwadratowej bazie zrobiłam lekko przestrzenną kartkę.  Wykorzystałam papiery Red Roses for My Darling 404 i Red Roses for My Darling 401 marki Altair Art. 
Warstwy podkleiłam kosteczkami 3d.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 1/2022 na blogu Altair Art.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...