O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 9 stycznia 2022

Zimowy komplet


Co prawda, ostatnio nie ma mroźnych zim u nas, ale pojedyncze dni z mrozem bywają. I na takie dni trzeba być przygotowanym.
Postanowiłam więc zrobić sobie ciepły komplet składający się z czapki, komina (pierwotnie miał być szalik) i mitenek.


Komplet jest kolorowy i nieoczywisty, ponieważ zrobiłam go z włóczki BELLISSIMO YarnArt 1407 ze sklepu Karolina Szydełko. Połączyłam ją z włóczką YarnArt Cotton Soft 47 chabrowy.


Czapkę robiłam od góry, gdzieniegdzie  wplatając bąble. Jednak przy tak "włochatej" włóczce nie sa zbyt widoczne. Na dole zrobiłam ściągacz słupkami reliefowymi i wywinęłam go.
Trocę się rozpędziłam i czapka wyszła mi za długa. Po ubraniu za bardzo spadała mi na okulary. Zszyłam więc wierzchołek robiąc małą rozetkę.



Potem na warsztat wszedł szalik. Jednak okazało się, że nie mam tyle włóczki, żeby zrobić go w takiej długości i szerokości jak chciałam. Przemianowałam go więc na komin / wywijany golf.
Można do podwójnie wywinąc w formie golfu lub po prostu pomarszczyć.
Zrobiłam go półsłupkami nawijanymi,




No i jeszcze na koniec zrobiłam o kompletu mitenki. Dla mnie to jest genialny twór, ba strasznie marzną mi dłonie. Często noszę mitenki na proste czarne rekawiczki. Dodatkowo grzeją i nadają koloru stylizacji.


Mitenki zrobiłam półsłupkami nawijanymi. Ich górę wywinęłam na wzór golfa i ozdobiłam bąblem wskazującym na ich przód.
Robiąc je posiłkowałam się kursem Karoliny z kanału Karolina Szydełko.






Teraz żadne mrozy mi nie straszne.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.



5 komentarzy:

  1. Super zimowy komplet, w optymistycznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet. Szczerze podziwiam, bo dla mnie dzierganie to czarna magia. Próbowałam kiedyś i drutów, i szydełka, ale jakoś się z nimi nie polubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplet w super kolorach. Ja noszę mitenki nawet w domu. Właściwie to tylko w domu, bo na ortezy nie wchodzą żadne mitenki, więc na zewnątrz się nie da. :( Może na te nowe splinty wejdą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw jest szalenie świetny! :) Ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...