O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 22 lutego 2022

Udo z kurczaka w galarecie


W mięsnym pod blokiem kupowałam sobie udo z kurczaka w galarecie. Po ugotowaniu iedzielnego rosołu postanowiłam sama je sobie zrobić.
Szynkowar wykorzystałam jako formę. Zależało mi, żeby móc je kroić w cienkie plastry i udało się.


Mięso z 2 ugotowanych udek z kurczaka obrałam i rozdrobniłam. Doprawiłam solą i pieprzem. Pieprzu dodałam sporo.
3 chochelki rosołu zagotowałam i rozpuściłam w nich 2,5 łyżki żelatyny. Dodałam 1 łyżkę octu jabłkowego i przestudziłam.
Wymieszałam z mięsem i zostawiłam do wystygnięcia.


Wpakowałam wszystko do worka i szynkowara. Wstawiłam na noc do lodówki.


A rano mogłam się cieszyć kurczakiem w galarecie nadającym się do krojenia w cienkie plastry. I doprawionym tak jak lubię.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...