O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 12 kwietnia 2022

Wielkanoc 2022 (19)


Czas wysyłać kartki na święta.Przedstawiem więc kolejną.


Tym razem sięgnęłam do pudełka ze "ścinkami". Niektóre z nich są nawet spore.
Na bazie z papieru wizytówkowego umieściłam trzy warstwy papieru podklejone taśmą piankową 3d.


Jajko wycięłam z papieru On the Wings of a Rainbow 06, dodałam dwuwarstwowy krzyż, napis i kwiatuszki z paska Ever and always 2 - 09.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 4/2022 na blogu Altair Art,






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...