O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 26 czerwca 2022

Cytrynowe babeczki z truskawkami


Naokoło pełno stoisk z truskawkami. Trzeba korzystać.
Tak powstały cytrynowe babeczki z truskawkami.


Babeczki to lekko zmodyfikowany przepis na TE babeczki.
Zamiast kakao dodałam sok z połowy cytryny i dodatkową łyżkę mąki. Wiśnie zastąpiły truskawki.



Po wlaniu ciasta do foremek, w każdą babeczkę wetknęłam po jednej truskawce.
Piekłam w 180 st C przez 35 min.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...