O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 24 czerwca 2022

Półkruche ciasto z owocami (2390)


Sezon na rabarbar zmobilizował mnie do upieczenia ciasta.
U mnie w roli owoców występuje rabarbar z jabłkami.


Przepis na poniższym zdjęciu.



Przygotowanie rabarbaru i jabłek.
Rabarbar obrać pokroić i zagotować w niewielkiej ilości wody. Odcedzić.
Jabłka obrać i zetrzeć na grubej tarce. Połączyć owoce i przesmażyć na łyżce masła z cukrem i cynamonem (do smaku).
Po wyłączeniu dodać 1 opakowanie galaretkicytrynowej/agrestowej i dobrze wymieszać.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...