O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 listopada 2023

Łazanki na bogato

Dzisiaj zapraszam na proste i sycące danie - łazanki.

Wersję audio znajdziecie TUTAJ:


Składniki:
120 g makaronu łazanki (lub świderki)
1 cebula
2 ząbki czosnku
100 – 150 g pieczarek
1 – 2 kiełbasy śląskie (lub zwyczajne)
150 – 200 g kapusty kiszonej
150 – 200 g białej kapusty
ew. 50 – 100 g kimchi
olej, sól, pieprz


Makaron ugotować al dente.
Cebulę i czosnek obrać.
Pieczarki umyć lub obrać i pokroić w plasterki.
Cebulę pokroić w piórka lub półplasterki, a czosnek drobno posiekać.
Kiełbasę pokroić w półplasterki.
Białą kapustę drobno posiekać. Jeśli trzeba to pokroić kapustę kiszoną i kimchi.


Cebulę i czosnek zeszklić na oleju. Dodać kiełbasę oraz pieczarki i wszystko podsmażyć.
Wrzucić białą kapustę, podlać odrobiną wody i dusić pod przykryciem, aż kapusta zmięknie.
Dołożyć kiszoną kapustę i kimchi. Nadal dusić, co jakiś czas mieszając.
Jak obie kapusty będą już miękkie, doprawić do smaku solą i pieprzem.


Wszystko wymieszać z ugotowanym makaronem.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...