O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 12 listopada 2023

Tiramisu z owocami w szklance


Po obiedzie, do kawy przydałby się jakiś deser. Zrobiłam moją wersję tiramisu z borówkami w szklankach.

Wersję audio znajdziecie TUTAJ.



Składniki:
200 ml śmietanki kremówki (30% lub 36%)
250 g serka mascarpone
3 łyżki cukru pudru
1 filiżanka mocnej przestudzonej kawy
20 okrągłych biszkoptów
garść owoców leśnych
1 łyżeczka kakao


Śmietanę ubić dodając cukier puder i serek mascarpone.
2 biszkopty nasączyć kawą i włożyć do pucharka/szklanki.
Na biszkopty nałożyć kolejno krem i owoce. 
Ułożyć kolejną warstwę biszkoptów, kremu i owoców.
Na górę dać nasączony w kawie biszkopt, zrobić rozetę z bitej śmietany, oprószyć kakao i udekorować owocem.


Deser wstawić do lodówki.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...