O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 22 września 2017

Bliźniacze sowy



Bardzo minimalistyczne kartki z sówkami dla bliźniaków na urodziny.
Sowy, jako symbol mądrości, aby dobrze radzili sobie w szkole.


Kartki różnią się pewnymi szczegółami.




Kartki zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #61 - Patchwork na blogu Crafty Moly


- Wyzwanie na wrzesień - Dowolna praca z sową na blogu Paper Passion




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, że zechciałaś wziąć udział w wyzwaniu Crafty Moly-powodzenia!

    Pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki :) Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wesołe karteczki :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...