O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 23 września 2017

Kartki Świąteczne - wrzesień 2017



Coraz bliżej Świąt Bożego Narodzenia. I będzie u mnie coraz więcej kartek o tej tematyce.
Dzisiaj jednak przedstawiam kolejną kartkę w całorocznej zabawie na Rogatym Blogu. Tematem wrześniowego wyzwania jest: Raz, dwa, trzy... Wybierasz Ty!
A wybrać należy z trzech kategorii. Ja wybrałam tak:
1 - KOLOR - beżowy z dodatkiem czerwonego
2 - DESEŃ - kropki
3 - MOTYW - ostrokrzew







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Wianek wygląda jak witraż i ładnie okala Świętą Rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest wspaniała, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna i bardzo pomysłowa kompozycja:) Podoba mi się wykorzystanie w taki sposób wianka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...