O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 1 stycznia 2023

Twórcze podsumowanie roku 2022


WSZYSTKIEGO TWÓRCZEGO W NOWYM 2023 ROKU!!!

Nowy, twórczy rok przed nami - mam taka nadzieję.
A tymczasem małe podsumowanie poprzedniego roku. Nazbierało się trochę tych postów.
KLIK na zdjęcie przenosi do postu.
















BOŻE NARODZENIE


























































WIELKANOC



























Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. same piękności i same pyszności,wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam podsumowania! Dopiero teraz widać, ile się napracowałaś, jaki to ogrom pracy! Wow! Największe wrażenie robią na mnie Twoje dzieła szydełkowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...