O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 24 lipca 2023

Futerały dwa - szydełkowe maleństwa


W ramach przerywnika w dzierganiu bluzki zrobiłam sobie dwa futerały na telefon.
Zrobiłam je z bawełnianego sznurka 3 mm. Dziergałam szydełkiem 8 mm, bo takie mam największe.
Do ich zrobienia zainspirowała mnie koncepcja takiego futerału na kanale Karoliny.


Pierwszy futerał jest węższy, zrobiony z czerwonego i beżowego sznurka.
Szydełkowałam go półsłupkami.
Szydełko wbijałam pod jedną, przednią nitkę każdego oczka.


Sznurek zrobiłam z podwójnego łańcuszka.
Po zrobieniu dwóch futerałów, zostało mi trochę beżowego sznurka, który wykorzystałam na chwościk.


Drugi futerał jest fioletowo-beżowy. Dodatkowo fioletowy sznurek ma wplecioną złotą nitkę.
Jest nieco szerszy, ale krótszy.


Tym razem robiłam na przemian: jeden rząd półsłupków i jeden rząd składający się z dwóch słupków łączonych górą.


A pasek zrobiłam ze standardowego łańcuszka. Swoją grubość zawdzięcza połączeniu obu sznurków.


Teraz już raczej nie będę szukała telefonu w czeluściach torby.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...