O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 17 lipca 2023

Karkówka w niedźwiedzim czosnku


Niekiedy roztargnienie i nieuwaga prowadzą do fajnych efektów kulinarnych.
Tak było z moja karkówką.

Przepis w wersji audio:



Około 1 kg karkówki umieściłam w solance. W założeniu mięsko miało w niej poleżakować w lodówce 2 - 3 dni.
Jednak następnego dnia doszło do małej pomyłki...


W jednym garnku miałam zupę na obiad, a w drugim karkówkę. Wyjęłam garnek i postawiłam na dosyć mocnym gazie, bo zupa miała się jeszcze troche pogotować.
Do kuchni zwabił mnie inny zapach, niż się spodziewałam, bo gotowała się moja karkówka.
Szybko ją wyłączyłam i wrzuciłam do zimnej wody.
Jak trochę ostygła obtoczyłam ja w niedźwiedzim czosnku.


Szynkę wstawiłam do szynkowara na ok 2,5 godziny i parzyłam w temperaturze ok. 80 - 85 st C.
Po ostudzeniu karkówka wylądowała na noc w lodówce.
A efekt na zdjęciach...
PYCHOTKA!





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...