O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Kiszona rzodkiewka


Jakiś czas temu jadłam kiszone rzodkiewki. Bardzo mi zasmakowały. Postanowiłam więc spróbować zakisić rzodkiewki.

Przepis w wersji audio znajduje sie TUTAJ:


Składniki:
rzodkiewka
sól
chrzan
koper
czosnek
biała gorczyca
ziele angielskie
owoce jałowca
pieprz w ziarnach


Wodę zagotować z sola w proporcji: 1 łyżka soli na 1 litr wody.
Z rzodkiewek odciąć z obu stron ogonki. Umyć je i wrzucić na pół godziny do zimnej wody.
Na dno do wyparzonych słoików dać pokrojony czosnek, chrzan i koper. Włożyć rzodkiewki. 
Na górę dać po kilka ziaren pieprzu, ziela angielskiego, owoców jałowca i troche białej gorczycy.
Dodać też trochę czosnku, chrzanu i kopru.
Wszystko zalać ciepłą zalewą. Zakręcić słoiki i zostawić na około tydzień.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Kocham ! Kocham ! Kocham kiszoną rzodkiewkę !!! Jest najlepszą rzeczą, którą można kisić i jest przepyszna !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...