O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 3 marca 2013

Box na 50-te urodziny




Dawno nie robiłam eksplodujących pudełek. Dzisiaj przedstawiam pracę z okazji 50-tych urodzin.
Wykonana na bazie papierów Rapakivi.


Wieczko zdobi biały embossing, kwiatuszki i wizerunek pięknej, dojrzałej kobiety.
Zgłaszam więc pracę na Wyzwanie tematyczne: Kobieta w Diabelskim Młynie.




Środek na bazie optymistycznej zieleni.


Dojrzała kobieta jest przecież nadal piękna i zazwyczaj posiada sporo życiowej mądrości.


Serce swoje ma wypełnione kwiatami miłości i sympatii od otaczających Ją ludzi. Może z nich czerpać i rozdawać wokół.

 

W swojej księdze życia zapisała już wiele wspomnień, a dzisiaj przyjmuje serdeczne życzenia.



A rusałka przynosi Jej w postaci róży moc nowych marzeń - życie przecież jest jeszcze przed Nią.



A bukiet pięknych kwiatów wyraża miłość i sympatię oraz moc serdecznych życzeń.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) Bukiet w wazoniku mnie powalił :) Super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Bardzo podoba mi się pomysł z klamerką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kobiece pudełeczko :) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełeczko. I ten bukiecik w wazoniku, wlasnie mi poddałas pomysł, żeby do Candy dorzucic jeszcze pare wazoników :) Ciesze się że tu zaglądnęłam. Powodzenia!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...