O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 10 marca 2014

Kolorystyczne bingo



Uczę się ostatnio szarpać, tworzyć warstwy i wykorzystywać "coś nietypowego" na moich kartkach.
I tak powstała moja kartka na Wyzwanie #12 - wyzwanie Variatki na blogu ScrapAndMe.






Z tego kolorystycznego binga wybrałam sobie przekątną: turkus, szary, błękit. A do wykonania kartki wykorzystałam papier z serii Rozalia w ogrodzie.



Cały papier jest w szarościach z błękitnymi kwiatuszkami nad bramą.



Dla ożywienia kartki dodałam turkusową gazę, ćwieka i element starego naszyjnika.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Szarpanie pierwszorzędne :) Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez ostatnio próbuję szarpać... ale nie umiem tak jeszcze...bezstresowo ;-)))
    Zapraszam do mnie na filmik i szarpana karteczke, z checia poczytam opinii...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...