O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 26 lipca 2014

Ponowne losowanie

Wróciłam z nadmorskiego wypoczynku, a wylosowana osoba nie zgłosiła się po wygraną.



Zgodnie z obietnicą wylosowałam kolejna osobę.
Ponownie posłużyłam się listą z poprzedniego posta.

Tym razem "maszyną losującą" był mój Syn, który miał wybrać liczbę z przedziału od 1 do 222.

A szczęśliwą liczbą jest....

184

184. Ewelina Nowak

Na adres do wysłania wycinanek czekam 7 dni.  Potem będzie trzecie i ostatnie losowanie.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Moje gratulacje:), i znowu nie mój los ;) mam nadzieję,że wypoczynek byl udany :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...