O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 29 lipca 2014

Pudełko z panienką i pół-roczek w Retro Kraft Shop



Wróciłam z wakacji i musiałam coś posklejać. Na wczasach miałam zamiar porobić sobie trochę kwiatków, ale czasu starczyło mi na zrobienie aż DWÓCH różyczek.
Nadrobiłam to wczoraj.

Pudełko po tureckiej chałwie ozdobiłam papierem Rozalia w ogrodzie z Studio75.pl.


Dodałam młodą damę z parasolką i całość ozdobiłam kolorowymi kwiatkami.


Na brzegu pudełka przysiadły sobie ptaszki i śpiewają wesoło na letnim spacerze.


Kwiatki zrobiłam z wycinanek z dziurkacza. Kiedyś wygrałam masę takich wycinanek i sobie leżały. Ale na nie też przyszedł czas. Nie ma z nimi zbyt dużo pracy, a wyglądają bardzo fajnie.
Mnie sie podobają.




Pudełko zgłaszam na Wyzwanie #7 - Kolorowe pudełka na blogu Studio75.pl.







I jeszcze rozdawajka w Retro Kraft Shop. A okazja jest PÓŁ roku działalności. Szczegóły są TUTAJ.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...