O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 9 czerwca 2017

Moc życzeń w bieli



Biel jest wdzięcznym i zarazem trudnym kolorem. Lubię co jakiś czas zmierzyć się z tym kolorem.
Największy problem mam ze sfotografowaniem pracy w odcieniach bieli. Zawsze jakiś element wyjdzie mi w innym kolorze. Tutaj kwiatki udaja ecru, chociaż są bielusieńkie.


Do zrobienia tej kartki potrzebowałam papier wizytówkowy, folder do embossingu, wykrojniki, kwiatki o półperełki.






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie - graj w kolory - biały na blogu Eko Deco


- Wyzwanie czerwcowe - monochromatycznie na blogu Przyda się!




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Wyjątkowo piękna i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam
    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota :) Zapraszam do zabawy "fan miesiąca" w Eko Deco - http://eko--deco.blogspot.com/2017/06/fan-miesiaca.html... Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Dziękuję za udział w Eko-Deco. Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pergola usłana kwiatami :) Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam. Lusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca w bieli. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...