O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 7 grudnia 2018

Boże Narodzenie 2018 (49)



Papier ze wzorek gwiazd betlejemskich (Festive Bells zestaw dodatków Ephemera) wymaga delikatnej oprawy (zielony papier z małego bloczka Nightfall ). Dodałam kilka błyskotek i cudną tekturkę od I Kropki.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Świetna ta tekturka.. ma i ja to wiem :-)
    Kartka bardzo fajne , taka klimatyczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna :) Bardzo podoba mi się kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :) cudnie dobrane kolory, pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. jest bardzo ładna i staranna

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i te czerwone tło wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię Mamę z Dzieciątkiem na kartkach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wygląda ta ramka wokół kartki. Ciekawe kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tekturki królują. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...