O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 8 grudnia 2018

Boże Narodzenie 2018 (50)


Kolejna prosta kartka w okrągłym kształcie. Nie mogło być inaczej. Zrobiłam ją z papierów z małego bloczka Festive Bells marki Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Nietypowa, bardzo ładna i efektowna kartka :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest i na okrągło widzę że dobrze Ci to wychodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te okrągłe kartki coraz bardziej! Ja jestem na etapie choinek, ale i koła czekają... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba gwiazda wpisana w koło :) Świetna kompozycja :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, ciekawa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...