O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 26 kwietnia 2019

Urodziny na fioletowo




Dzisiaj przedstawiam kartkę urodzinową dla pewnej Młodej Damy, która lubi fiolety i róże.
Kartkę zrobiłam z papieru Violet Silence 04 marki LemonCraft. Dodałam napis, laleczkę i kilka kwiatków na zielonych listkach.
Laleczkę i napis podkleiłam czarnym papierem, żeby były bardziej widoczne. Dodatkowo kolor laleczki podkreśliłam fioletowym, a listki zielonym woskiem od APScraft. Dodałam tez kilka kryształowych mini-kwiatuszków.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...