O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 24 maja 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - maj (10)


Za oknem słońce, wszystko się zieleni, a u mnie znowu kartka na Boże Narodzenie. To już piąte wyzwanie w tym roku na Rogatym Blogu.


W maju inspiracja jest poniższa pastorałka i motywy kuchenne. Długo się zastanawiałam jak połączyć motyw religijny z elementami kuchennymi.



Kartka powstała na bazie kartkowej 15 x 15 cm zakupionej w Skarbnicy Pomysłów. Dzięki temu nie musiałam przycinać papieru z małego bloczka Festive Bells vol.2 (TEN wzór). Gałązki i mniejszy kwadrat wycięłam z papierów z małego bloczka Festive Cats od Altair Art. Z tego zestawu pochodzą też wycięte elementy, czyli pomarańcze, jabłuszka i gwiazda betlejemska.
Pozostałe wycięte elementy (bombka, bałwanek, anyż, większe pomarańcze) pochodzą z papieru z Galerii Papieru.


Brzegi papieru lekko poszarpałam i potuszowałam na bordowo. Tym samym kolorem potraktowałam brzegi złotej szopki.


Z gałązek i wyciętych elementów ułożyłam mały stroik, który przyozdobił szopkę. Wykorzystałam wykrojnik Craft&you Design Conifer Twig 2 - gałązka iglasta 2 zakupiony w Skarbnicy Pomysłów.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Wow, mnie łączenie tych motywów przerosło. Usiłowałam wyciągnąć z tej pastorałki coś niereligijnego, ale mi się nie udało. :) A Tobie wyszło super!
    Przypomniałaś mi, że mam te papiery i planowałam robić z nich kartki dla znajomych kociarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem jak widzę u kogoś świąteczne kartki to obiecuję sobie, że też zacznę wcześniej ... i jakoś nie umiem się zebrać :)
    A Twoja kartka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna. Idealnie świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz zupełna zmiana klimatu. I bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka będzie ciekawą inspiracją do stworzenia kartki świątecznej

    OdpowiedzUsuń
  6. Rogaty rządzi:) chyba się skuszę na to wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaajj! jak pachnie! :) Ale niewątpliwie święta są tu na pierwszym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka.
    Wspaniałe połączenie dodatków,super skomponowana ! Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna kartka gotowa :) Ciekawie wygląda połączenie nowoczesności z tradycją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka. Dziękiuje za zabawę z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sprytnie przemycone elementy kulinatne - pomarańczka, jabłuszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pachnąca ta Twoja kartka-super! Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu ;-) Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie też się zazieleniło... Właśnie te gałązki zwróciły, pozytywnie, moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...