O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 1 czerwca 2020

Kartka na #scrap16challenge



Dostałam nominację w ramach #scrap16challenge, od Anna Srebrnolistka -Kartki Ręcznie Robione :) I okazało się, że wcale nie jest łatwo skompletować 16 produktów i zrobić z nich kartkę. Trzeba to dobrze przemyśleć już na samym początku. Ale jak widać udało mi się.
Zasady są proste!
16 osób stworzyło pierwsze 16 prac i otagowało pierwsze osoby! Zostałeś przez kogoś otagowany/a? Super! Masz 72 godziny, żeby odpowiedzieć na wyzwanie i zrobić swoją pracę o dowolnej formie, na dowolny temat.
Na czym więc polega wyzwanie? Musisz użyć dokładnie 16 produktów i wierzcie mi lub nie, nie jest to wcale takie proste! (kleje i taśmy na szczęście się nie liczą :P)
Udokumentuj w dowolny sposób te produkty, a następnie wrzuć zdjęcie swojej pracy do sieci, użyj naszego hashtaga #scrap16challenge i nominuj kolejnych scrapowych przyjaciół!

Pamiętajcie również o najważniejszym - zarówno pierwotna akcja, jak i nasza to nie tylko wspólna zabawa, ale również pomoc w walce z koronawirusem. Wraz z #hot16challenge2 ruszyła zbiórka na siepomaga i my się do tej zbiórki dołączamy! <3

link do zbiórki znajdziecie tutaj ‼

Żeby jeszcze mocniej zachęcić Was do wzięcia udziału w zabawie i podziękować wszystkim za wpłaty i za pomoc w walce z pandemią, na koniec całej akcji, wśród wszystkich, którzy wrzucą do sieci pracę z hashtagiem #scrap16challenge wybierzemy osoby, do których polecą nagrody niespodzianki od naszych przecudownych sponsorów! <3 <3 <3

Wyniki znajdziecie na fanpage'u akcji -> Scrap16challenge


Powyżej moje 16 produktów, a poniżej kartka, która z nich powstała.


Kartka powstała na białej bazie  15x15 cm. Szare papiery, to dwa arkusze z małego bloczka Aurora od Altair Art. Dodałam do nich różowe papiery od Skarbnicy Pomysłów: Przez Różowe Okulary 03, Przez Różowe Okulary 06 i Przez Różowe Okulary 11. Gałązki fasoli i dmuchawce wycięłam z papieru Jungle/Meadow marki Altair Art.



Tekturkę z napisem pomalowałam szarą farbą, a potem musnęłam ją na różowo.


Pod górnym borderem znalazła siię koronka, a kwiatki uzupełniłam kryształowymi mini-kwiatuszkami i błyszczącymi kryształkami.



Brzegi lekko postarzyłam i potuszowałam na bordowo.



Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam jeszcze: klej Magik, taśmę dystansową i kosteczki 3d.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka :) Domyślam się, że to wyzwanie zrobić pracę z dokładnie 16 produktów :) Świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) Bardzo ciekawie ułożone elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka, piękne to listowie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...