O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 8 marca 2022

Wielkanoc 2022 (4) (2340)


Prostokątną bazę zrobioną z białego papieru wizytówkowego ozdobiłam fioletowym papierem i kwiatowym z arkusza Spring Blossoms 03. Dodałam kwiatuszki i tekturkę ze Zmartwychwstałym Jezusm.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2022 na bloghu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Cudne, wiosenne kolorki.
    I widzę nowe logo! Cieszy mnie to bardzo, ten jest znacznie bardziej autism-friendly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...