O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 2 sierpnia 2022

Kartki świąteczne 2022 - sierpień


Fajnie, że blogger ma opcje planowania postów. pewnie trudno byłoby mi wyrobić się (o ile byłoby to możliwe) z sierpniowym postem. po prostu jestem daleko od domu i nie mam swojego komputera.
Ale dzięki dobrodziejstwu techniki post się ukazuje.


Sierpniowa kartka to połączenie granatu i błękitu. Na dodatek nie są to papiery świąteczne.
Na kwadratowej bazie przykleiłam na płasko papiery Sunrise 04 Niebieski i Cold/Fish Eye marki Altair Art.
Górną warstwę wycięłam ozdobnym wykrojnikiem. Do jej przyklejenia przydał mi się klej Magiczny z aplikatorem.


Na taśmie piankowej 3d przykleiłam jeszcze świąteczny obrazek i napis. Na koniec klejem porobiłam kropki i posypałam diamentowym brokatem.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie na blogu Altair Art.



Zapraszam do podzielenia się swoimi świątecznymi pracami w tym miesiącu w KOMENTARZU.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Moje świąteczne: https://p-otworki.blogspot.com/2022/08/fred-she-said-inspiracja-dla-crafts.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, bardzo klimatyczna :) Dzięki za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Powodzenia w wyzwaniu AltairArt. DT Syla

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...