O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 2 października 2022

Kartki świąteczne 2022 - październik


Kolejna kartka na Boże Narodzenie powstała na kwadratowej bazie,
Wykorzystałam papiery Świąteczne koty 02 od Skarbnicy Pomysłów i Festive Bells 05 od Altair Art.
Tagi wycięłam z arkusza Festive Bells 09, Dodałam jeszcze gwiazdę betlejemską z paska Festive Bells 12


Warstwy podkleiłam taśma piankową 3d i Magicznym klejem.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 10/2022 na blogu Altair Art.




Zapraszam do podzielenia się swoimi świątecznymi pracami poniżej.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kompozycja i świąteczne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, bardzo mi sie podoba :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...