O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 1 października 2022

Łopatka w czarnuszce


Postanowiłam lekko poeksperymentować.
Kawałek łopatki moczyłam przez 5 dni w solance.



Potem zrobiłam marynatę:
2 łyżki oleju
2 łyżki keczupu
1 łyżka miodu
1 łyżka czarnuszki


Mięso poleżakowało w tej marynacie dobę.


Na koniec parzyłam mięso w szynkowarze w temp 80-85 st C przz 2 godziny.


Jeszcze noc w lodówce i szyneczka gotowa do degustacji.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Wow ! Pięć dni w solance ?! Wydaje się dużo, ale za to potem jaka pychota !? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kiedyś spróbuję ❤️❤️❤️ Ja czasami robię wędliny w szynkowarze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...