O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 marca 2023

Wielkanoc 2023 (8)


I dalszy ciąg kartek na Wielkanoc. Ta również powstała na kwadratowej bazie.
Do jej zrobienia wykorzystałam papiery Nightfall 06 i Nightfall 01 marki Altair Art. Dodałam obrazek wycięty w kształcie jajka i odpowiedni napis.
Do sklejenia kartki użyłam taśmy piankowej 3d i Magicznego kleju.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2023 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, nie pomyślałabym o wzięciu tych papierów do kartki na Wielkanoc, a je uwielbiam :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :).

    OdpowiedzUsuń
  2. W prostocie siła :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne papiery świetnie pasują do Wielkanocy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...