O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 7 czerwca 2023

Kartka urodzinowa


Od czasu do czasu udaje mi się jeszcze coś posklejać. Cieszy mnie to bardzo, bo to lubię.
Tym razem zrobiłam kartkę na urodziny.


Na kwadratowej bazie znalazły się warstwy papierów z bloczka 20 x 20 cm z kolekcji Rose Garden marki Altair Art. Dodatki wycięłam z małego bloczka Rose Garden.
Do stworzenia warstw wykorzystałam taśmę piankową 3d i Magiczny klej.
Kilka kwiatków ozdobiłam półperełkami.
Całość ozdobiła tekturkowa ramka.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 6/2023 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...