O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 7 czerwca 2023

Urodzinowy konkurs w Altair Art


Altair Art obchodzi swoje 10-te urodziny. Z tej okazji na blogu trwa konkurs. Szczegóły są TUTAJ.


Na mój kolaż wybrałam poniższe prace. A nie było łatwo, ponieważ na blogu mam ponad 500 postów oznaczonych tagiem "Altair Art".
Kliknięcie w zdjęcie przeniesie do konkretnego posty.














Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Wybrałaś bardzo różnorodne prace, świetne są! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace 💕 Dziękuję za udział w urodzinowej 🎂 zabawie Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, jak zawsze :) Dziękuję za wspólną zabawę w urodzinowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...