O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 31 października 2012

Święta i candy w 123 skrapuj Ty...


I znowu przybyło kilka karteczek świątecznych.


Pierwsza na śnieżnym papierze z Galerii RAE, banerkiem z Magicznej Kartki i szopką ze scrap.com.pl.


Szopkę potuszowałam dwoma odcieniami brązu.



Kolejna kartka na pięknym papierze Kwiaty mróz maluje  i Pada śnieg, prószy śnieg z Galerii RAE.


Śnieżynki wycięte wykrojnikiem i napis na białym perłowym papierze. Święta Rodzina wycięta ze starego podręcznika Syna.


Na tej kartce piękny Scrapińcowy dzwonek zawisnął na "lewej" stronie papieru Gwiazda Północy z Magicznej Kartki.


I jeszcze jedna kartka z magicznych papierów. Bazą jest papier Zaczarowane Święta,  do tego wycięte elementy: stąd i stąd. Dzieciątko to znowu obrazek ze starego podręcznika.



Magicznych świąt ciąg dalszy. Tym razem w roli głównej lewa strona Gwiazdy Północy i paski rodem ze skandynawskiego swetra z tego samego arkusza. Do tego wstążeczka zamocowana ćwiekiem, gałązka świerku i scrapińcowa bombka.



Napisy jak zawsze od Jolagg.





A na koniec pierwsze zawieszki do prezentów.



To na tyle moich prac.


Zapraszam jeszcze na nowego bloga wyzwaniowego 123 scrapuj Ty.
Z okazji jego powstania założycielki zapraszają na CANDY.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...