O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 19 czerwca 2013

Gałązka na opakowaniu


Szary papier daje duże pole do popisu przy ozdabianiu opakowań.

Zapakowany prezent w taki papier był smutny. Postanowiłam go upiększyć.
Papier popsikałam przez maskę z plastrami miodu w jednym miejscu pomarańczową mgiełką z 13@rts.
Na to przykleiłam gałązkę wyciętą wykrojnikiem.


Kwiatuszki powstały z masy MS - pomieszałam czerwoną i białą masę, aby uzyskać delikatny, landrynkowy kolor.


Całość ozdobiłam listkami z masy MS wyciętymi wykrojnikiem. Kurs na zrobienie takich listków już niebawem.

Zapraszam również na Fb do polubienia mojej strony Art-Carta.
Po przekroczeniu 35 LUBIĄCYCH stronę będzie mały prezencik.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...