O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 27 października 2013

Inspirowana zdjęciem



Dzisiaj przedstawiam kartkę na 50-tą Rocznicę Ślubu w troche nietypowych kolorach.
Kartka jest inspirowana kolorami ze zdjęcia z Wyzwania kartkowego - inspiracja zdjęciem w Art-Piaskownicy.



Bardzo spodobało mi się połączenie turkusu i brązu.


Napis pochodzi ze scrap.com.pl. Potraktowałam go turkusową mgiełką z 13@rts.


Bazę kartki stanowi gładka część brązowego papieru z serii Kapuśniaczek z Galerii Papieru.
Drugą warstwę stanowi UHK-owy papier z serii Winter is coming zabarwiony turkusową mgiełką.


Centralną ozdobą kartki jest quillingowa róża umieszczona na skręconym sercu.


Tekturowe cyferki z CraftFun popsikałam bezbarwną mgiełką i dodatkowo ozdobiłam brokatem w kleju.


Z boku umieściłam jeszcze poskręcaną gałązkę.


Tutaj trochę widać jak kartka się błyszczy.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. świetnie wygląda ten kwiat ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNA PRACA, PIĘKNE POŁĄCZENIE KOLORÓW. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to połączenie kolorów, urocza karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka z quillingiem, suuuper!
    Zapraszam też do zabawy z Artimeno , ponieważ w tym miesiącu inspirujemy się słodkościami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...