O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 18 kwietnia 2019

Wielkanoc 2019 (43)



To już chyba moja ostatnia kartka Wielkanocna w tym sezonie. Chyba, bo do Świąt zostało jeszcze kilka dni.


Kartka jest utrzymana w pastelowych barwach z głównym elementem w postaci baranka wielkanocnego.
Tło i jajko wycięłam z papierów marki Altair Art: różowy z małego bloczka Sunrise, Ever and always - Green Peas groszek i Ever and always - Lavender. Dodałam napis wycięty banerkiem M od APScraft i tekturkę z wiosennymi kwiatuszkami od Scrakek.pl.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Te 2 ostatnie chyba podobają mi się najbardziej. :) Bardzo fajnie się wszystko komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo mi się podoba połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że powstało ich sporo i to w różnej kolorystyce. Bardzo świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, świąteczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Dziękuje za wspólna zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, podobają mi się tekturkowe gałązki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wielkanocna kartka ja w tym roku zrobiłam zaledwie trzy kartki wielkanocne, no cóż ... może za rok uda się więcej zrobić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...