O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 17 kwietnia 2019

Wielkanoc 2019 (42)



U mnie sezon na kartki i ozdoby Wielkanocne pomału dobiega końca. Niemniej jednak jeszcze trochę mam Wam do pokazania.


Dzisiaj super prosta kartka. Jej głównym elementem jest baranek wielkanocny. Zastanawiałam się jeszcze nad dodaniem na dole kwiatów, ale jakoś mi nie pasowały.
Tłem dla baranka są zielone papiery marki Altair Art: Ever and always - Green Peas groszek i Signs of love 02 miętowy z kwiatami. Na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że te odcienie do siebie nie pasują, ale mnie się takie połączenie spodobało.
Dodałam jeszcze napis i uznałam, że kartka jest gotowa.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się kontrast na kartce. Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest! Bardzo mi się podobają kolory i kompozycja. I to, że nareszcie mogę coś zobaczyć na zdjęciach :D Dzięki w imieniu autystów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudna :) piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie świąteczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wspólną zabawę z marka Altair Art. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...