O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 3 maja 2019

Rogate mapkowanie - marzec



Rozpoczął się już maj, a ja do Was przychodzę z bożonarodzeniowymi kartkami do marcowej mapki w zabawie na Rogatym blogu.
To jest już moja piąta edycja tej zabawy i o mały włos bym nie zdążyła. Jakoś ostatnio nie po drodze mi z papierami. Chyba musiałam troche odpocząć.
Ale udało mi sie i zrobiłam dwie kartki do tej mapki.



Pierwsza kartka jest bardziej na bogato. Do jej zrobienia wykorzystałam obie strony papieru Festive Bells 04 marki Altair Art. Dodałam wstążkę, obrazek, napis i koronkową taśmę. Całość uzupełniłam gwiazdą betlejemską i kryształowymi mini-kwiatuszkami od APScraft.








Druga kartka jest bardzo minimalistyczna. Na kraftową bazę nakleiłam błękitny papier z małego bloczka Sunrise marki Altair Art. Dodałam otrzymane w świątecznej wymiance wycinanki i świąteczny napis. Swoje miejsce znalazł tu również błyszczący mini-kwiatuszek.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki, tez muszę zrobić na rogate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja mapki, kartki prezentują się ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bardzo fajne. Tak pierwsza w fajnie niekoniecznie świątecznych kolorkach i dobrze będzie różnorodne, gdy spojrzy na wszystkie z całego roku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace. Dziękuję za zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...