O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 3 sierpnia 2019

Kilka kwiatów



Dzisiaj przedstawiam prosta kartkę na dowolna okazje.
Jako tła użyłam papierów MY TIME/INSPIRATION od TricksArt i Primavera Entwined od ScrapBerry's.


Kompozycje ułozyłam z wlasnoręcznie zrobionych kwiatów z różowego foamiranu. Wycięłam go wykrojnikami nasturcja duża i nasturcja mała od APScraft. Ich środki lekko podkolorowałam na fioletowo suchymi pastelami. Dodałam kilka bezbarwnych kropli akrylowych i tekturkowe gałazki.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty Dorotko i bardzo przyjemne kolory kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita kompozycja.:) Pozdrawiam Dorotko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka🤩 kwiaty bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ❤️ kwiaty cudne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... nie wiem dlaczego mój komentarz został usunięty ale ponownie piszę, że cudne są te kwiaty. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiaty, bardzo ładnie się prezentuje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, kwiatuszki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa kartka Doroto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kompozycja...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...